۱۳۹۱ مهر ۱۴, جمعه

حرف ,حرف بابا 8


شیدا من چی میگم ؟/؟اصلا معلوم هست چته ؟/؟.راست میگفت .من به جای این که بترسم اون داشت می ترسید -عزیزم شیدا من نگرانتم . امروز و این لحظه برات روز مهمیه وباید تا مادرت نیومده یه جوری فیصله اش بدبم . شیدا جونم مگه یادت رفته انگار اصلا حواست نیست . اون دفعه که یه خورده کمتر از دوسانت کرده بودم تو کونت چقدر درد کشیدی .-بابا الان فرق می کنه . الان انگار دلم خیلی بیشتر میخواد . یه جوری شدم نمی دونم چه جوری واست تعریف کنم . من میخوام میخوام ولم نکن . راستش یه خورده هم ترسیده بودم ولی از بس این و اون واسم تعریف کرده بودند که نگران نباشم و دستپاچه نشم واز طرفی از این که ممکنه مامان سر برسه ونتونم اون جوریکه دلم می خواد باباباجونم کیف کنم به خاطر همین کونمو گرفتم طرف بابا و گفتم اگه دوست نداری و نمیخوای بگو . آخرش مجبور شد بره و دستمال کاغذی بیاره و خون کوسمو پاک کنه و با یه کرم مخصوص هم سوراخ کونمو نرم و چربش کنه وبازم کیرشو واسه فرستادن تو کونم آماده کنه . نوک کیرشو به نوک سوراخ کونم چسبوند . خیلی از این حالت لغزندگی خوشم میومد . یه لذت عجیبی رو تو کوسم و بالای کوس و داخل شکم و زیر سینه هام حس می کردم . از اون حالتایی بود که شاید در این روز های اخیر تا حدودی داشتم ولی اون روز شدت دیگه ای داشت . دوست داشتم پدر با کوسم بیشتر بازی کنه و دستشو بکشه روش و بهم حال بده . حالا اگه دوست داره کیرشم بکنه تو کونم بکنه ولی هر چقدر با بقیه قسمتهای تنم ور می رفت انگاری اثرش بیشتر رو کوس من مشخص می شد .-بابا یه خواهشی ازت بکنم انجام میدی ؟/؟بدت نمیاد ؟/؟-عزیزم دختر نازم تو که می دونی من تو رو از همه دنیا بیشتر دوست دارم و برای خوشحالی تو هر کاری می کنم بدم میاد چیه ؟/؟دوست دارم تو از من راضی باشی .-بابا اگه بگم دستتو بکش رو کوسم باهاش بازی کن این کارو می کنی ؟/؟یه خورده خونیه خجالتم میاد -اوووووووفففففف قربون دختر محجوب و خجالتی خودم برم . این چه حرفیه که می زنی . تو خودت خوب می دونی که چقدر دوستت دارم و نازت چقدر واسه من خریدار داره . حالا می تونم کون خوشگل و تپل تو رو بکنم .-آره بابایی فقط کوس من یادت نره . اون چیزی رو که ازش می خواستم انجام داد . کف دستشو از زیر کشید روی کوسم.-واییییییی بابایی خیلی خوشم میاد . میخوام جیغ بزنم -می دونی چیه شیدا جون . یواش یواش داری طعم هوسو می چشی .-بابا من میخوام خیلی بچشم . این که خیلی بده می ترسم پیش مادر خودمو لو بدم . این هوس چیه من کهنمی تونم شب و روز دنبالش بدوم .-عزیزم وقتی به یه اوجی برسه اون بالابالا ها بری یهو آروم میشی و از قله کوه میایی پایین . تا فرصت و جلسه بعدی که برگردی .-من دوست دارم همیشه نوک قله باشم -شیدا جون از خرشیطون پیاده شو و ببین دستم خونی شده -بابا اگه دوست نداری و بدت میاد به من بگو . حالا یه چیزی ازت خواستم و میخوام چقدر به من نه میگی ؟/؟اینو که گفتم پدر کیرشو محکم تر به سوراخ کونم فشار داد . دستشم با کوسم بازی می کرد و منم پاهامو از پشت و به دو طرف باز کردم که کیرش راحت تر سوراخ کونم و راهشو پیدا کنه -آخخخخخخ آخخخخخخخخ بابابابابادرد داره -بیرون بکشم ؟/؟-نه نه نه ادامه بده بذار عادت کنم . من کیییییییییییرررررررررررررتو میخخخخخخخوام بابا کیرتو بفرست تو کونم .. داره میره بابا جون داره میره اوخ اوخ اوخ بابا -شیدا جونم یه موقع می ترسم کونت جر بخوره پاره شه -نه پدر جون من پوست کلفت تر از این حرفا شدم بکن . کیرتو بیرون نکش یواش یواش داره خوشم میاد . من میخوام جوووووووون داره میره داره میره . بابا بهم بگو چقدر رفت من داره خوشم میاد بابا تو خوشت میاد ؟/؟-آره عزیزم منم دارم حال می کنم . کیر بابا تو کونم سر می خورد و ذره ذره راهشو پیدا می کرد -عزیزم می ترسم الان مامان برگرده یه جوری سوتی بدم -نه بابا زوده من میخوام ادامه بدی . چند بار کیرتو بفرست جلو بیارش عقب . با سوراخم بازی کن . به من حال بده . بذار کیف کنم . پدر جونی من خیلی هوس دارم . ادامه بده ولم نکن . بابا کوسمم یه جوری شده . خونش انگار چسبنده شده . اگه بدت میاد بگو -شیدا عزیزم من فقط میخوام تو کیف کنی لذت ببری .. عزیزم دختر خوشگل من تو خانوم شدی خانوم من -بابا من دوست دارم همیشه زن تو باشم . من اصلا شوهر نمیخوام . من تو رو میخوام -حالا داری از این حرفا می زنی . صبر کن یکی دیگه بیاد یه پسر غریبه رو ببینی اون وقت میگی بابا کیه . بابا میخوام چیکار . برات از هر دشمنی دشمن تر میشم .-نه بابای خوشگلم من مث تو نامرد نیستم که چند تا زن غریبه رو که می بینی دست و پاتو گم می کنی -عزیزم حرفای گنده ای می زنی . اصلا هم این طور نیست . این جور در مورد پدرت قضاوت نکن . باز خواست خدایی داری ها . با این که این بار بیشتر از چهار پنج سانت از کیرشو تو کونم نفرستاده بود ولی خیلی خوشش میومد و همش احساس لذت می کرد . پدر ناله می کرد -آخخخخخ شیدا دخترم . کون تازه تو منو دوباره جوون کرده . جوون که چه عرض کنم حس می کنم یه نو جوون شدم . اگه بدونی این سوراخ تنگ تو مث یه مکنده میخواد آب منو بکشه و داخل خودش جا بده -پدر با کون من کیف کن . با کون دختر خانمت کیف کن . آب سفیدتو بریز تو کونم -بهش میگن منی . دخترم چند بار بهت بگم .-فرقی نمی کنه بابا بریزش تو کونم . من منتظرم میخوامش . کوسمو فراموش نکن . گرمی خونو حس می کردم که به مقدار کم از کوسم رو دستای بابا می نشست . بابا یه فریادی کشید و همراه با اووووففففف و جاااان گفتنش آب کیرشو ریخت تو کونم . یه گرمای مطبوعی رو تو کونم حس می کردم . دوست داشتم که همه آب بابا داخلش جذبشه واونایی رو هم که ریخته شده بیرون پاکش نکنم ودوباره با انگشتام بفرستم توی سوراخ کونم ولی پدر با دستمال افتاد به جونش و می گفت الان اگه یه موقع مادر بیاد کمکت و یه خورده گندش در بیاد چی ؟/؟-مجبور نیستم که همه این جاها رو بهش نشون بدم ..ادامه دارد ..نویسنده ..ایرانی

۱ نظر:

  1. کیرکلفت‌و‌خوشفرم مخصوص‌خانمهای تهرانی که‌هوس‌کیرکلفت‌ میکنن ونتونستن به هوسشون برسن
    ۰۹۳۷۲۱۵۶۵۷۹

    پاسخحذف